Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >
Online ügyintézés

Online ügyintézés

Vilszershop online ügyintézés



Kedves Látogatóink!

Online ügyintézési szolgáltatásunk keretében az alábbiakban nyújtunk segítséget Önnek:

  • Észrevételek / Javaslatok: ha bármilyen észrevétele vagy javaslata lenne webáruházunk és szolgáltatásaink fejlesztésének irányába, kérjük jelezze felénk az alábbi űrlap segítségével.
  • Érdeklődés rendeléssel kapcsolatban: rendeléssel kapcsolatos kérdései esetén, kérjük használja alábbi űrlapunkat. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)
  • Rendelés lemondása: rendelés lemondása esetén használja alábbi űrlapunkat. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)
  • Garanciával kapcsolatos ügyintézés: garanciával kapcsolatos ügyintézéshez kérjük töltse ki az alábbi űrlapot.
  • Számlamásolat kérése: amennyiben másolatot szeretne kérni számlájáról, kérjük töltse ki alábbi űrlapunkat. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát és a számla bizonylatszámát!)
  • Előre utalással kifizetett megrendelés lemondása, visszautalást kérek: Előre utalással kifizetett megrendelés lemondása esetén, a visszautalás az eredeti bankszámlára érkezik. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)
  • Bankkártyával kifizetett megrendelés lemondása, visszautalást kérek: Bankkártyával kifizetett megrendelés lemondása esetén, a visszautalás az eredeti bankszámlára érkezik. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)
  • Visszafizetéssel kapcsolatos reklamáció: Amennyiben a visszautalással kapcsolatban bármilyen észrevétele van, kérjük töltse az alábbi űrlapunkat. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)
  • Számlázási cím / név változtatása
  • Sérült termékkel kapcsolatos reklamáció (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát, illetve a fogyasztási cikk azonosítóját, ami lehet cikkszám vagy megnevezés!)
  • Hiányos termékkel kapcsolatos reklamáció (valamelyik alkatrész hiányzik) (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát, illetve a fogyasztási cikk azonosítóját, ami lehet cikkszám vagy megnevezés!)
  • Hibás kiszállítás: a kiszállított termék nem egyezik a számlázott termékkel (felcserélt árucikk) (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát, illetve a fogyasztási cikk azonosítóját, ami lehet cikkszám vagy megnevezés!)
  • Hibás kiszállítás: a kiszállított termék mennyisége nem egyezik a számlázott mennyiséggel. (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát, illetve a fogyasztási cikk azonosítóját, ami lehet cikkszám vagy megnevezés!)
  • Késik a kiszállítás (Az üzenetben kérjük minden esetben tüntesse fel rendelésszámát!)