Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >
Átvételi és fizetési módok

Átvételi és fizetési módok

Átvételi módok

Személyes átvétel:

Lehetőséget biztosítunk személyes átvételre üzletünkben nyitvatartási időben Hétfőtől – Péntekig 7:00 – 16:00 óra között.

Címünk: H-9028 Győr, Régi Veszprémi út 14-16.

A személyes átvétellel leadott rendelések nem vehetőek át azonnal a kiválasztott üzletben, csak a vevőszolgálat által megadott időpontban.
 


GLS futárszolgálat:

Szállítási díjak:

Minimum Maximum Szállítási díj
0 Ft 29999 Ft 2990 HUF
30000 Ft 99999 Ft 2490 HUF
100000 Ft Ingyenes

Szállítási díjak regisztrált partnereink (villanyszerelők, kivitelezők, cégek, vállalkozók stb.) számára:

Minimum Maximum Szállítási díj
0 Ft 29999 Ft 2990 HUF
30000 Ft Ingyenes


A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki. 
A szállítási díjak a túlméretes és túlsúlyos termékek/csomag esetén változhatnak!

Az ingyenes szállítási határérték elérésébe nem számítanak bele az „egyedi szállítási költséggel szállítható termékek”.

Nem szállítjuk ingyenesen az akcióban résztvevő termékeinket!
 
Bővebb információt itt talál: Szállítási és készletinformációk


GLS csomagautomata:

Szállítási díjak:

Minimum Maximum Szállítási díj
0 Ft 29999 Ft 1990 HUF
30000 Ft 99999 Ft 1490 HUF
100000 Ft Ingyenes


Rendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által kiválasztott csomagautomatába. Partnerünk értesítést küld majd a csomag átvételének lehetőségéről, amely tartalmazni fogja az átvételhez szükséges kódot.

A csomagautomaták különféle méretű rekeszekből és egy képernyővel ellátott kezelőfelületből állnak, amelyeken keresztül könnyedén hozzáférhet a csomagokhoz. Az átvétel rendkívül gyors: csupán a kapott kódot és a telefonszámát kell megadnia, és máris átveheti rendelését. Továbbá, a csomagautomaták napi 24 órában rendelkezésre állnak.

Fontos, hogy automatába legfeljebb 10 kilogrammos csomagot tudunk küldeni, amelynek mérete nem haladhatja meg az 51x42x39 centiméteres határt! Amennyiben a csomag súlya vagy mérete meghaladja ezeket a korlátokat, sajnos nem áll módunkban csomagautomatába küldeni a csomagot. Ebben az esetben értesítjük Önt, és egy alternatív megoldást ajánlunk fel a csomag kézbesítésére.

Az ingyenes szállítási határérték elérésébe nem számítanak bele az „egyedi szállítási költséggel szállítható termékek”.

Nem szállítjuk ingyenesen az akcióban résztvevő termékeinket!

Bővebb információt itt talál: Szállítási és készletinformációk
 


GLS csomagpont:

Szállítási díjak:

Minimum Maximum Szállítási díj
0 Ft 29999 Ft 2990 HUF
30000 Ft 99999 Ft 2490 HUF
100000 Ft Ingyenes

 

Rendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által kiválasztott csomagpontra. Partnerünk értesítést küld a szállítás napjáról, amely tartalmazni fogja az átvétellel kapcsolatos pontos információkat.

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálat a legnépszerűbb, de egyre többen választják a személyes átvételt. A GLS CsomagPontokon az ügyfelek rugalmasan, saját időbeosztásuk szerint vehetik át a rendeléseket, és készpénzzel is fizethetnek.

A GLS CsomagPontok könnyen megközelíthetők, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, vagy könyvesboltokban, és hosszú nyitvatartással rendelkeznek, gyakran hétvégén is. A GLS e-mailben vagy SMS-ben értesíti a címzettet a csomag érkezéséről, melyet 5 munkanapon belül átvehet.

Fontos, hogy csomagpontra legfeljebb 40 kilogrammos csomagot tudunk küldeni.

Az ingyenes szállítási határérték elérésébe nem számítanak bele az „egyedi szállítási költséggel szállítható termékek”.

Nem szállítjuk ingyenesen az akcióban résztvevő termékeinket!

Bővebb információt itt talál: Szállítási és készletinformációk
 


MPL futárszolgálat:

Szállítási díjak:

Minimum Maximum Szállítási díj
0 Ft 29999 Ft 2990 HUF
30000 Ft 99999 Ft 2490 HUF
100000 Ft Ingyenes


A megrendelt árut az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani.  
A szállítási díjak a túlméretes és túlsúlyos termékek/csomag esetén változhatnak!

Az ingyenes szállítási határérték elérésébe nem számítanak bele az „egyedi szállítási költséggel szállítható termékek”.

Nem szállítjuk ingyenesen az akcióban résztvevő termékeinket!
 
Bővebb információt itt talál: Szállítási és készletinformációk


Fizetési módok

Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

A terméket akkor fogjuk kiszállítani, ha az áru ellenértéke megérkezett a bankszámlánkra!

Előreutalás fizetési mód választása esetén kérjük minden esetben várja meg az ügyfélszolgálatunk által küldött díjbekérőt!

Az átutaláshoz szükséges adatok az ügyfélszolgálatunk által küldött díjbekérőn szerepelnek.

Közleményben kérjük tüntesse fel a díjbekérő bizonylatszámát!
 

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

  • Az utánvétel díja: 490 Ft
     

Barion bankkártyás fizetés

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.
 

Készpénzes illetve bankkártyás fizetés az üzletben

A megrendelt termékek ellenértékét telephelyünkön személyesen is kiegyenlítheti. 

A személyes átvétel során készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetősége.

  • Cím: 9028 Győr, Régi Veszprémi út 14-16.
  • Telefonszám: +36 96 517 047
  • Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 7:00-16:00
     

Banki utólagos átutalás (szerződött partnereink részére)

Amennyiben szerződése lehetővé teszi, a termékek ellenértékét utólagos banki átutalás útján is rendezheti.



Gyakran ismételt kérdések
 

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

  • A kiszállítást Magyarország teljes területén, munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között végezzük saját autóflottánk vagy partnereink segítségével. Lehetősége van előzetes egyeztetésre is, hogy a szállítás pontos időpontját az Ön igényeihez igazítsuk.

Mikor érkezik meg a rendelésem?

  • Raktáron lévő termékeinket általában 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk. A gyártói készletről beszerezhető termékek esetében a szállítási idő 3-6 munkanap, míg a Hensel és Csatári Plast szekrények általában 5-10 munkanapot vesznek igénybe. Ha a várt időn belül nem kapta meg a rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási idő a gyártótól vagy importőrtől való beszerzéstől függően változhat.

Lehetőség van a rendelésem módosítására vagy törlésére?

  • Igen, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra vagy feladásra, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és megpróbáljuk módosítani vagy törölni a rendelést. Kérjük, hogy minél hamarabb vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Mit csináljak ha sérült a csomagolás?

  • Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Meggondoltam magam, visszakaphatom a pénzemet?

  • A rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetősége van indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben a terméket vagy termékeket sérülésmentesen és biztonságosan visszaküldheti nekünk, és mi visszatérítjük a vételárat. A visszaküldés költsége Önt terheli. Elég, ha jelzi elállási szándékát ügyfélszolgálatunk valamelyik elérhetőségén.
  • Egyes termékek, például a vágott kábelek és vezetékek, valamint az egyedi gyártású mérőszekrények, nem küldhetők vissza, mivel ezeket kifejezetten az Ön megrendelésére készítjük el. Szállítási és készletinformációkról, illetve csomagméretekről és egyedi szállítási költségekről ide kattintva talál részletesebb információt.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt a futárnak kifizetem illetve átveszem?

  • A csomagot csak kifizetés illetve átvétel után lehet kibontani. Ha azonban bármilyen okból nem elégedett a megvásárolt termékkel vagy termékekkel, 14 napon belül, saját költségén visszaküldheti azokat címünkre, és mi visszatérítjük a rendelés értékét.
  • Egyes termékek, például a vágott kábelek és vezetékek, valamint az egyedi gyártású mérőszekrények, nem küldhetők vissza, mivel ezeket kifejezetten az Ön megrendelésére készítjük el. Szállítási és készletinformációkról, illetve csomagméretekről és egyedi szállítási költségekről ide kattintva talál részletesebb információt.

Mi történik, ha hibás terméket kaptam?

  • Ha hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, dokumentálja a hibát fotókkal, és küldje el a részleteket e-mail címünkre, hogy mihamarabb segíthessünk a cserében vagy a visszatérítésben.

Egyéb kérdése van?

  • Ha bármilyen további kérdése merülne fel, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk Önnek!